دوره آموزش نرم افزار CRM

تومان۱۵۰۰۰۰۰۰

دوره تابستانه

۳۰ ساعت دوره مدریت کسب و کار

کارگاه دوره آموزش سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

مدیریت ارتباط با مشتری یک اصل مهم در سازمان است. سازمان های مشتری مدار موفق تر از سازمان هایی هستند که به مشتری اهمیت نمی دهند. در واقع همه دارایی و ثروت یک سازمان یا شرکت مشتری های راضی آن می باشند. مشتری مداری و یا مدیریت ارتباط با مشتری سیستم یک پارچه ای است که طبق آن مشتری نقطه احساس نیاز تا خرید کالا یا خدمات را طی کرده و تماما مدیریت و پشتیبانی خواهد شد. برای مشتری مهم است که چه خدمات و چه سرویسی دریافت کند. شرکت ها می بایست اهمیت زیادی به مشتریان خود بدهند تا برند خود را تقویت کرده و در راستای توسعه بازار، تحول سازمان و تعالی شرکت خود گام بردارند. با تغییراتی که امروزه در فرهنگ و ذهنیت جامعه ایجاد شده است، شرکت ها باید خود را به روز کرده تا بتوانند پاسخگوی نیاز های مشتریانشان باشند. پشتیبانی مشتریان در راستای تشویق به خرید، امری مهم است که می تواند موفقیت یک کمپین تبلیغاتی را عملی کند. از این رو دوره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را به شما پیشنهاد می کنیم.

معمولا بسیاری CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان را در حد ارسال یک پیامک دوره ای و یا صرفا خرید یک نرم افزار می دانند، در صورتی که مدیریت ارتباط با مشتریان در صورتی که به درستی شناخته شود و اجرا گردد می تواند تاثیرات بسیار مطلوبی را برای سازمان ها داشته باشد.
در این دوره آموزشی سیستم ارتباط با مشتریان کوتاه و فشرده شما با چرخه CRM و اجزا اصلی آن آشنا می شوید و دقیقا با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریان آشنا می شوید.

هدف از اجرای دوره

آشنایی با مدیریت بر روابط با مشتریان که نهایتا منجر به افزایش درآمد حاصله از فروش می شود.

سرفصل های دوره آموزش CRM

    مشتری کیست؟ انواع مشتری از جنبه میزان رضایت انواع مشتری از نظر رفتاری انواع مشتری از نظر قدمت مشتریان وفادار ضرورت اخذ بازخورد از مشتری ضرورت استقرار مکانیزم بازخورد نحوه دریافت بازخورد از مشتری نحوه برخورد با مشتری مدیریت شکایت مشتریان فرآیند رسیدگی به شکایت مشتریان چهارده اصل بررسی شکایات نقش کارکنان در جذب رضایت مشتری ارتقای مهارت های مشتری مداری

مدریت فروش و سازمان خود را در دست بگیرید

 

هم اکنون ثبت نام کنید

توانایی های کسب شده پس از گذراندن دوره

مهارت هایی برای بهبود فرآیند ارتباط با مشتریان واقعی، ارائه محصولات صحیح به هر مشتری، ارائه محصولات صحیح از طریق کانال های صحیح به هر مشتری و ارائه محصولات صحیح در زمان صحیح به هر مشتری

مخاطبان دوره 

  • شرکت های پخش
  • شرکت های سرمایه گذاری
  • شرکت های کارگزاری
  • شرکت های تأمین سرمایه
  • شرکت های بیمه
  • شرکت های لیزینگ
  • بانک ها و موسسات مالی و اعتباری
  • مشاوران مالی و اقتصادی
  • شرکت های مشاور مالی و سرمایه گذاری
  • کلیه مدیران سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی که در نظر دارند وضعیت مشتری مداری خود را مدیریت نمایند

مدرس دوره آموزش سیستم ارتباط با مشتریان

مهندس شایان عمار سعیدی
– ۱۰ سال سابقه توسعه و پیاده سازی سیستم های ارتباط با مشتریان CRM
– کارشناس رسمی سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر و مایکروسافت داینامیک
– سابقه همکاری با شرکت های همکاران سیستم و عضو رسمی شرکت مایکروسافت در بخش توسعه نرم افزارهای ERP و BPMS
– مدیر سی آر ام شرکت های ایران خودرو – پورشه – نی نی پلاس – ریحون – جهاد دانشگاهی – دانشگاه خوارزمی و …