نرم افزار اتوماسیون اداری چیست ؟

نرم افزار اتوماسیون اداری بهین تک گستر در حوزه های مدیریت بازاریابی و فروش، خدمات مشتریان، فعالیت ها و فرآیندهای درون سازمانی را بطور کامل تحت پوشش قرار می دهد که بر پایه PHP بنا شده است راه حلی جامع جهت سازمان های مختلف، فعال در حیطه های متنوع با ابعاد متفاوت می باشد که مدیریت ، جذب ، توسعه و ایجاد روابط پایدار با مشتریان را بر عهده دارد و در قسمت های مختلف سازمانی از جمله  بخش فروش، بخش بازاریابی ، بخش خدمات مشتریان و شبکه های مجازی قابل پیاده سازی می باشد.


شما می توانید با استفاده از سیستم اتوماسیون اداری کلیه فرآیند بازاریابی و فروش خود را از طراحی و اجرای کمپین های بازاریابی تا تماس مشتریان بالقوه و مدیریت فرصتهای فروش را بطور کامل رصد کرده و گزارشهای در لحظه داشته باشید. همچنین می توانید با پیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری ، خدمات پشتیبانی مشتریان را از مدیریت قراردادهای پشتیبانی تا رسیدگی به درخواستها و شکایات مشتریان را بطور حرفه ای در شرکت خود مستقر نمایید. کاربر پسند بودن و قابلیت اختصاصی سازی نرم افزار اتوماسیون اداری بر اساس نیازهای شرکت شما، از خصوصیات برجسته این سیستم می باشد.

امکانات منحصربفرد نرم افزار اتوماسیون اداری بهین تک گستر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.     پشتیبانی کامل از تقویم شمسی و زبان فارسی
  2.     قابلیت توسعه و اختصاصی سازی نامحدود با توجه به نیاز هر شرکت
  3.     امکان اتصال به سیستمها و نرم افزارهای دیگر و همچنین وب سایت
  4.     ایجاد داشبوردهای مدیریتی متعدد
  5.     امکان تولید گزارشات تحلیلی متعدد بصورت ویزاردی
  6.     امکان ایجاد گردش کار و روالهای اداری بدون نیاز به دانش کدنویسی
  7.     سادگی در ایجاد و ویرایش فرمها و فیلدهای اطلاعاتی
  8.     مبتنی بر وب
  9.     امنیت اطلاعات بسیار بالا

محبوبیت اتوماسیون اداری

  • بیش از ۵۰۰۰۰ مشتری از سراسر جهان
  • استفاده بیش از ۳۵۰۰۰۰۰ کاربر در سراسر دنیا
  • پشتیبانی از مشتریان در ۸۰ کشور جهان
  • قابلیت استفاده از ۴۰ زبان

اصول مدیریت ارتباط با مشتری در اتوماسیون اداری

 فروش، بازاریابی و  پشتیبانی خدمات، سه ماژول اصلی این نرم افزار هستند که هر کدام شامل موجود‌‌‌‌یت‌­های مربوط به خود می‌شوند، اتوماسیون اداری شما را قادر می سازد تا از مرحله اولین تماس مشتریان تا فروش محصول به انها و همچنین پشتیبانی مشتریان  را به خوبی مدیریت کنید.

نرم افزار اتوماسیون اداری این امکان را فراهم می‌کند تا در صورت نیاز بتوان ماژول‌ها، موجودیت ها، فرم‌ها، فیلدها، گردش کارها و … را مطابق با نیاز سازمان توسعه داد،انعطاف‌ پذیری بی‌نظیر این نرم افزار یکی از قابلیت های منحصر به فرد آن است.

ابزار های اتوماسیون اداری بهین تک گستر باعث ساده تر شدن کارکردهای کسب و کار می شود تمامی مراحلی که باعث می شود کسب و کار خود را راحت تر مدیریت کنید در اتوماسیون اداری  بصورت کاملا جامع موجود می باشد و شما می توانید در جهت بهبود کسب و کار خود استفاده کنید.

جهت مشاهده دمو نرم افزار اتوماسیون اداری بهین تک گستر  بر روی گزینه دمو کلیک فرمایید ، باتوجه به تخصصی بودن مبحث نرم افزار مدیریت مشتریان جهت مشاوره و تعیین جلسات حضوری به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید .لینک های مرتبط به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان و اتوماسیون اداری

جهت مشاهده قیمت و استعلام هزینه پیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری بهین تک گستر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.