با سیستم مدیریت فروش سی آر ام CRM هیچ سرنخ فروشی را از دست نخواهید داد و فاز پشتیبانی شرکت شما به درجه عالی خواهد رسید

مدیریت فرصت های فروش با سیستم فروشنده نرم افزار سی ار ام CRM

CRMدر زمینه بازاریابی خود، قابلیت‌های CRMسی‌آرام (CRM) خود را برای کمک به مدیریت فروش بدین گونه شرح می‌دهد:

-ارائه دیدگاه از تمامی زوایا اطلاعات فروشنده، شامل قراردادها و ارتباطات  

-فروشندگان می توانند با دیگر تلاش‌های مشتری‌محور از قبیل رکوردهای مشتری، فرصت‌ها، سفارش‌ها و …ارتباط داشته باشند .

– فروشندگان می توانند با ایجاد کمپین‌های بازاریابی و دیگر فعالیت‌های مرتبط با فروش ارتباطات مستمر و پایدار داشته باشند .

در حقیقت هدف CRMارائه خدماتی است که که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا ارتباط با فروشندگان خود را مدیریت کنند و ارتباطات بین دیگر سازمان های تحت پوشش و مشتریان خود را تسهیل نمایند.

نکته مهمی که حایز اهمیت و بسیار مهم می باشد این است که مشتریان نسبت به قبل بسیار هوشیارتر شده‌اند، آن‌ها بعد از کسب اطلاعات در مورد محصول مورد نظر ، درنهایت تصمیم به خرید می‌گیرند. بنابراین تیم فروش می‌بایست خود را با مشتریان وفق دهد و به‌دنبال ایجاد روابط عمیق‌تر با مشتریان باشد.

با استفاده از امکانات بخش فروش CRM، تمامی ابزار های  راهنمایی‌های موردنیاز در پروسه فروش برای فروشندگان فراهم می‌گردد، بنابراین فروشندگان شما می‌توانند بسیار موثرترعملیات فروش را انجام دهند. راهکارهای فروش در نرم افزار سی‌آرام، بر اساس استانداردهای جهانی فرآیندهای اجرایی فروش است و گزارشات شفاف و دقیقی را برای مدیران و فروشندگان ارائه می‌دهد. از دیگر امکانات راهکارهای فروش نرم افزار  CRM، فراهم نمودن شناختی جامع از تفاوت‌ها و ارزش‌های مشتریان است. درنتیجه تیم فروش می‌تواند در جهت اقدام به فروش‌های متفاوت، برای مشتریان مختلف، گام‌های مثبتی را بردارد.

به طور کلی ابزارهای فروش دردسترس، گزارشات و داشبوردهای خردمندانه و راهکارهای فروش در CRM، یک ابزارضروری برای تیم فروش و مدیران است. واحد فروش با استفاده از این ابزار، فرایند‌های جاری را به صورت خودکار انجام داده تا از مشتریان سازمان، دیدگاه واحدی به‌وجود آید. نتیجه‌ی این دیدگاه افزایش فروش، کوتاه‌کردن زمان مراجعه تا زمان فروش و رضایت‌مند‌ی هر‌چه بیشتر مشتریان از مجموعه خواهد بود و باعث می شود وفاداری مشتریان به برند شما بیشتر شود . سی‌آرام کلیه‌ی اطلاعات موردنیاز و فعالیت‌های مرتبط را به‌راحتی در دسترس شما قرار می‌دهد تا به جای گرد‌آوری اطلاعات، تمامی وقت خود را صرف فروش نمایید.

چالش های مدیران فروش , چالش های فروش  , مشکلات فروش , راه حل های مشکلات فروش , راه حل چالش های فروش , مدیریت فروش با نرم افزار CRM

CRM بخش فروش سازمان را قادر می‌سازد تا بطور دقیق فعالیت‌های فروش را برنامه‌ریزی، کنترل و پیش‌بینی کند، سیستم فروش را به‌سرعت تجزیه و تحلیل کند، وظایف را به‌ صورت کارآمد و به وسیله اعلان مدیریت کرده و گزارشهای تحلیلی به هنگام داشته باشد. شما می توانید کمپین های بازاریابی مختلفی را طراحی و اجرا کرده و فرآیندهای یکپارچه  و هماهنگی را برای تیم فروش خود تعریف نمایید. نرم افزار CRM کلیه اطلاعات مورد نیاز و تمامی فعالیت هایی که مرتبط با فروش در مورد مشتری مورد نظر است را در دسترس شما قرار می دهد تا به جای گردآوری اطلاعات و تهیه گزارشات، تمام وقت خود را صرف فروش نمائید. CRM شما را قادر می‌سازد تا نسبت به مشتریان و مشتریان بالقوه، دیدگاهی کامل و با تمامی جزییات و تمام و کمال داشته باشد. تمامی فعالیت های بالا به همراه  گزارشات و گرد آوری توضیحاتی که در مورد مشتری مورد نظر داخل پرونده مشتری مورد نظر شما است دیگر لازم نیست تا از نرم افزارهای اکسل و … جهت نگهداری اطلاعات مشتریان استفاده نمایید.